Ai deja un expresial? Atunci: login in expresial
Inca n-ai un expresial? Atunci: fa-ti un expresial

inchide fereastra
Username
Parola
Am uitat parola | Inregistrare

Dă LIKE pentru Spunetiparerea.ro!
apasă butonul de LIKE de mai jos

sunt deja fan

-> -> -> escape

escape

postat la data 25.08.2012, ora 00:39
categorie: Ficțiune

Share | |

Ne-am intalnit intamplator in autobuz.era mult timp de cand nu mai mersesem impreuna la scoala.el era mai mic decat mine cu 2 ani.parea mai mare.ochii lui verzi ma priveau misterios.imi placea sa cred,alintata ce eram,ca e inca un admirator secret al meu.gandul asta imi gadila orgoliul.roseam la speranta asta.vorbeam despre cate in luna si in stele.daca ma intrebai despre ce,nu stiam sa-tispun exact.procesul in sine si sclipirile privirii lui si ale dintilor meise impleteau armonios.un baiat brunet,putin cam paros pentru fata draguta ce o detinea,statea cu urechea ciulita in spatele nostru.simteam o dorinta puternica de a-l lua de mana.e o prostie de a mea:cand imi place de cineva simt nevoie,dorinta puternica ori de a-l lua de mana,ori de a-l saruta.daca stau sa ma gandesc mai bine poate fi vorba doar de o curiozitate copilareasca de a forta limitele,de a -i vedea reactiala un asemenea gest.la mine,poate fi orice.vorbeam despre mare.era o zi torida,te topeai pe canapeaua fierbinte.parea ca toata lumea din autobuz ne asculta glasurile dulci,prietene.vorbele lui nu-mi dadeau niciodata de inteles prea mult.nici cat sa mi se urce lacap,nici cat sa il vad ca pe un simplu vecin mai indepartat.stia exact cat sa dozeze.ma atata si ma inflacara.in iarna imi pusese mana pe a meape bara rece.ce degete calde.oare asa calzi sunt toti barbatii?mie-mi ingheata degetele aproape sa-mi degere iarna.se fac violet.te sperii de ele.circulatia proasta.inima proasta.cap prost.chiar nu stiu ce functioneaza corect lamine.inca mai caut organ neatins de durere.care nu ma chinuie.in vara aia,in ziua aia,lumea era a noastra.in 5 minute in autobuz am vorbit catsa-mi intretin zambetul ala ce-mi aparuse din senin,inca vreo 5 ore.sunt rare zilele cand sunt radioasa fara motiv.sau poate nu le numar eu pe toate.totusi,nu ma consider o fiinta posaca.vorbeam de mare.el fusese la mare in generala,eu abia intr-a 11-a,pentru prima oara.avea de gand in vara asta sa mearga iar.cand stateam pe scari sa cobor mi-a zis zambind capoate merg cu el.am zis poate zambind mai stralucitor si am coborat.ma privea pe geam.il sorbeam de jos.nu sunt o fiinta usuratica.toata actiunea decurge in capul meu.nu ajung sa punin practica ce ma visez facand.poate ma judec prea aspru cand ma autocenzurez pe fond de moralitatema imbrac pana la gat si plec capul pe strada.in noaptea aia nu am putut dormi prea bine.m-am gandit la el si la o posibila idilaore in sir.ce visatoare sunt.prea chiar!peste cateva nopti,mai multe la numar,cand ies sa ma duc la toaleta,aud o vocestrigandu-ma.cunosteam acea voce blanda,seducatoare dintr-o mie.strangand sanii la piept,in camada de noapte,ies la poarta.el imbracat,cu rucsacul in spate.imbraca-te si hai cu mineunde?zic eu.la mare.esti nebun?cum sa plec in miezul noptii in camasa de noapte?asculta.sunt multe de zis.o sa-ti explic pe drum.schimba-te,ia-ti o geaca mai groasape tine si vino inapoi.daca nu te-am convins poate asta o va face.o trase masculinde mijloc inspre el,ii puse mana calda pe obrazul zgribulit de frig si o sarutade o lasa fara respiratie.se intoarse in curte impleticindu-se si minunandu-se de sarut.ica visa.se vedea pe plaja.cu el in apa calda si verde.i se impaiejeneau ochii de bucurie.se imbraca repede si iesi vesela la el,neintelegand ce faceau sau daca erau impreuna.spiritul ei de aventura o impiedica sa se gandeasca la consecintele plecarii de acasacu un baiat fara sa spuna parintilor.era ametita de bucurie.simtea buzele moipe alea sale si era de ajuns pentru moment.El o lua de mana si o urca politicos intr-o masina.muncise o saptamana ca zilier si avea bani.il platise pe un prieten sa-l duca la mare.aveau sa vina inapoi cu trenul.inima ei tremura de emotie.se culcusi cat era de inalta sub bratul lui protectorsi inganara vorbe abia de ei auzite 4 ore de drum.se uitau unul in ochii celuilalt.ea era cea cuminte,tocilara si el,razvratitul la scoala,nepotul cuminte acasa,baiatul sensibil si delicat pe care ea il cautase de ani si il gasi asa aproape de ea.cum ei i se facuse frig,se culcusi mai adanc in bratele lui,ieri slabanoage,aziputernice si ocrotitoare.el se ocupase de tot:cazare,banii aveau exact cat le trebuia.iubita lui era cu el,era fericit.nu se astepta ca ea sa vina cu el.se gandise indelungla posibilul refuz.asta il speriase putin.ajunsera la mare in zori de zi.6 dimineata.zorii abia se mijeau,fete bete vomitau pe santurileverzi.gasira casa la care facuse programare si se instalara imediat.de fapt,o duse pe ea in patsi el desfacu rucsacul si aranja cu grija lucrurile in dulap.se uita intruna la easi o invelea din 5 in 5 minute parandu-i-se ca se tot dezveleste.intr-un final,se aseza pe pat langa ea,cu grija sa nu trezeasca mica printesa si cuochii in lacrimi de bucurie o saruta pe obraz.ea gemu incet si se apropie de el.atunci el o lua strans in brate si asa dormira pana la ora 12.era cald si muzica de pe plaja iitrezi.pasarile oracaiau prin curtea babei unde erau cazati.ea se sperie cand se trezi.nu recunoscu locul.el o linisti spunandu-i ca e in sigurantacu el.se spalara pe fata si pe dinti cu ce adusese el in rucsac si plecara sa cumperealimente pentru saptamana lor de fericire.mica escapada.el o tinea strans dar catifelat de mana pe strada si se mandrea cu frumusetea si inocentaei.era frumoasa si desteapta si era doar a lui.ceilalti baieti il priveau invidiosi.cumparara fructe din piata si alimente pentru a le praji sau fierbe.intorsi acasa s-au certat cu baba care nu vroia sa ii lase sa foloseasca cratitala prajit.tot ei au castigat.desi mai mic de ani,parea ca e un lider si un sot innascut.avea grija de ea.eaasta cauta:iubire si protectie,ocrotire.cu el se simtea minunat.ea gatea cum se pricepea,dar la masa,se priveau in ochi si se saturau.prima seara impreuna era cea mai grea.ea nu avea haine de schimb.el ii adusese un tricou de-al lui,mai lung si mai larg decat formele ei.o lasa sa se schimbe,se intoarse cu spatele.apoi se strecura in pat langa ea.era tanarsi avea dorinte multe,dar ii respecta pudoarea.deocamdata.o lua in brate si o stransela piept si o saruta prelung.ea se simtea ca in rai.uitase de ai ei,de casa,de tot.doar ochii lui existau.se trezea inaintea lui si o privea aranjandu-i suvitele salbaticede par negru.a doua zi s-au imbracat lejer,ea ii purta tricourile si au mers la plaja.abia au gasit loc sa-si intinda patura.s-au dat cu crema si s-au prajit la soare.apoi auintrat in apa.erau in largul lor.in apa se sarutau mai cu foc,de parca ar vrea fiecaresa intre cu totul in celalalt.au mai stat ce-au mai stat pe plaja si au mers in camera lor.au dormit doua ore si s-au trezit cu chef de joaca.el tacea si le facea.ba o musca,ba o sugea lasandu-i semne vinete pe gat.se tot harjoneau.au iesit intr-un final la bucatarie sa faca ceva de mancare.ea se imprieteni cu o femeie de varsta mamei ei si vorbira indelung despre vietile lor de acasa.pareau prietene de cand lumea si pamantul.cei doi indragostiti luara o cina romantica in camera.ea aduse mancarea,el decorul.se intelegeau fara cuvinte.magia era in aer.printre saruturi intense si alte forme de petting,dorintele lor se aprinsera.cum camera era prea urata pentru prima lor experienta,ea se lasa pe mana lui.mersera pe plaja.doi nebuni!au facut baie in apa spumeganda si s-au trantitpe prosopul adus.s-au iubit fara retineri si fara stangacii pana in zori.s-au trezitdin saruturi si mangaieri abia in zori.si-au strans prosopul si au plecat spre camera.au dormit pana dupa amiaza.parea ca au venit de la sapa,de pe camp.dormeau greu.cand s-au trezit ea a adus o tava de fructe in camera si pe fundalul spargeriiboabelor de struguri au facut planuri de viitor pana seara cand s-au iubit din nou.nu semai saturau unul de altul.a doua zi au stat in apa toata ziua.erau doar ei pe plaja,nimeni in jur nu conta.ea avusese mai multi iubiti,el ii intrecea pe toti cu modul sau de a se purta cu ea.atat de tanar,atat de manierat,de delicat,de romantic,desi fusese si el virgin la experienta cu ea.doi copii gustand din dulceata amorului.a cincea zi au hotarat sa plece acasa.la gara au gasit repede bilete si au petrecut 8 oreunul in bratele celuilalt,incercand parca sa memoreze fiecare linie a corpuluiceluilalt.stiau ca acasa,totul se va schimba.iei vor fi despartiti.se sarutau cu lacrimi in ochi si fiecare suspina.au ajuns si acasa.au mers de mana pana la coltul strazii.s-au sarutat cu foc si s-audespartit,fiecare spre casa lui.priveau inapoi ca doi copii inlacrimati.pasii ei rasunau goi pe strada in flacari,pustie.deschise poarta cu frica,mainile ii tremurau.usa era deschisa.din casa se auzeau vocile celor 3:parintii si iubitul.pareau ingrijorati simai mult furiosi.nu stiau unde putea fi.dadusera anunt despre disparitia ei.urca scarile cu genunchii gata oricand sa i se desfaca si sa se rostogoleasca pe scari.buzele dulci iitremurau amarnic.parintii facura ochii mari de uimire cand o vazura.iubitul de ridica in picioare.usa rasuna grav in urma ei.cosmarul incepea.tipetele de auzeau de la el acasa.ii parea rau de ea,ce ii cauzase,ar fi vrut sa o smulga de acolosa plece in lume cu ea,sa o iubeasca asa cum stie el mai bine si sa o apere de orice rautate.sa o iubeasca doar el.cu tot cugetul,cu tot sufletul,cu toata forta sa masculina.poarta lovi gardul cand el o deschise.cosmarul lui incepea.doar ochii caprui rosii ai fetei sale il smulgeau din peisaj si doar buzele ei il faceausa nu simta palmele furioase ale mamei sale.usa se inchise grav.doua destine cad in umbra...

ps:proaspat scos din cuptorul imaginatiei mele;

Ți-a plăcut acest text? Dă-l mai departe!

0 comentarii pentru escape

Fii primul care adauga un comentariu!

Spune-ti parerea despre escape

Nume*
Email (dacă vrei să fii anunţat când apar comentarii noi)
Titlul comentariului
Comentariul tău

cod de validare
loader generează cod nou
Cod de validare*
Anunţă-mă când apar comentarii noi